Wij hechten veel waarde aan een sterke en transparante relatie met onze klanten. We willen onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, laat het ons dan weten. Op die manier kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken en onze dienstverlening verbeteren.
Stuur een e-mail of brief, samen met eventuele documenten of informatie die de klacht verduidelijken, naar:
Stuur een e-mail naar klachten@bngbank.nl met daarin uw klacht.
Stuur een brief naar BNG, eventueel met bijgevoegde kopieën van documenten of informatie om de klacht te verduidelijken, naar:
BNG
Afdeling Klantenservice
Antwoordnummer 949
2501 VB Den Haag
(postzegel is niet nodig)
Na het indienen van uw klacht ontvangt u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. We doen ons uiterste best om inhoudelijk zo snel mogelijk te reageren op uw klacht, uiterlijk binnen 6 weken.
Als u niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht of de voorgestelde oplossing, dan kunt u dit per e-mail of brief voorleggen aan de directie van BNG. Dit betekent dat u de directie van BNG per e-mail of brief laat weten dat u het niet eens bent met het gegeven antwoord op de klacht. Zorg ervoor dat u in het bericht uitlegt waarom u nog niet tevreden bent over de afhandeling en welke oplossing u voorstelt.
Stuur een e-mail of brief, samen met eventuele documenten of informatie die de klacht verduidelijken, naar:
klachten@bngbank.nlOnderwerp: klacht voor directie
BNG
T.a.v. de Directie
Antwoordnummer 949
2501 VB Den Haag
(Een postzegel is niet nodig)
Een ontvangstbevestiging ontvangt u uiterlijk binnen 5 werkdagen. Uw klacht wordt opnieuw onderzocht en het eerdere antwoord wordt door een andere medewerker beoordeeld dan degene die de klacht in behandeling heeft genomen. Uiterlijk binnen 6 weken ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie.
Ontevreden met de reactie van de directie? Bent u van mening dat de klacht niet afdoende is opgelost of afgehandeld door BNG, dan kunt u in beroep gaan bij een bevoegde rechter.