Banner digitaal bankieren

Mijn BNG Bank

Inloggen

Veelgestelde vragen over inloggen
  • Wat is mijn gebruikersnaam?
  • Wat is mijn logincode?
  • Ik krijg de melding "Het aanmelden is mislukt", wat kan ik doen?
  • Ik ben de pincode van mijn BNG Bank Digipass vergeten, wat kan ik doen?
  • Ik ben de pincode van mijn BNG Bank Digipass App vergeten, wat kan ik doen?
  • Ik wil de BNG Bank Digipass App activeren op een extra mobiel apparaat. Hoe doe ik dat?
  • Ik ben mijn BNG Bank Digipass kwijt, wat moet ik doen?
  • Ik ben mijn BNG Bank Digipass App kwijt, wat moet ik doen?

Staat uw antwoord er niet bij? 
Neem direct contact op met BNG Bank Klantenservice via:

Toegang tot diensten in Mijn BNG Bank

Ontbreken er bepaalde diensten (lees: modulen) in uw dashboard van Mijn BNG Bank? Vraag dan toegang via de beheerder(s) binnen uw organisatie. Klik hier voor meer informatie over alle beschikbare modulen. 

BNG Bank maakt gebruik van cookies voor analyse en het goed functioneren van de website. Klik op accepteren om te sluiten. Lees de privacyverklaring en de cookieverklaring voor meer informatie.

BNG Bank gebruikt cookies voor analyse en voor het goed functioneren van de website. Ook kunnen er cookies van derde partijen worden geplaatst. Hiervoor hebben wij uw toestemming nodig.