Banner digitaal bankieren

Mijn BNG Bank

Inloggen

Veelgestelde vragen over inloggen
  • Wat is mijn gebruikersnaam?
    Je kunt inloggen met je zakelijke e-mailadres of met je GebruikersID. Beide worden geaccepteerd als gebruikersnaam. 
  • Wat is mijn logincode?
    De logincode is een eenmalig tijdelijk wachtwoord dat wordt gegenereerd door jouw persoonlijke BNG Bank Digipass of Digipass App. Deze logincode is 30 seconden geldig. 
  • Ik krijg de melding "Het aanmelden is mislukt", wat kan ik doen?

    Deze melding verschijnt als de inloggegevens foutief zijn ingevuld, of wanneer de logincode is verlopen (na 30 seconden). Ga terug naar het inlogscherm van Mijn BNG Bank en probeer nogmaals in te loggen.

    Werkt dit niet?

    Neem dan contact op met de Klantenservice van BNG Bank via 070 - 3750 555 of met de klantbeheerder binnen uw eigen organisatie.

  • Ik ben de pincode van mijn BNG Bank Digipass vergeten, wat kan ik doen?

    Wanneer je de pincode van de Digipass bent vergeten of teveel foutieve pincodes hebt ingevoerd zal de Digipass moeten worden gedeblokkeerd. Om de Digipass te deblokkeren volg je onderstaande stappen: 

    1. Download het Formulier Digipass (531KB) en kies voor de optie "Deblokkeren Digipass"
    2. Vul het formulier volledig in
    3. Retourneer het getekende formulier vanuit je eigen (zakelijke) e-mailaccount, zoals deze bij BNG Bank bekend is naar klantenservice@bngbank.nl

    BNG Bank neemt daarna telefonisch contact met je op om de Digipass te deblokkeren. 

  • Ik ben de pincode van mijn BNG Bank Digipass App vergeten, wat kan ik doen?
    Als je de pincode bent vergeten, kan de Digipass App niet meer gebruikt worden. Je dient de app eerst te deactiveren op uw mobiele apparaat. Dit doe je als volgt:
    1. Start de Digipass App.
    2. Klik rechtsboven op het tandwieltje.
    3. Kies voor de keuze 'Deactiveer de Digipass App' en bevestig.

    Daarna kun je de Digipass App opnieuw activeren. Raadpleeg de gebruikersinstructie

  • Ik wil de BNG Bank Digipass App activeren op een extra mobiel apparaat. Hoe doe ik dat?

    Log in Mijn BNG Bank en ga naar BNG Betalingsverkeer. Kies voor: Mijn profiel | Betalingsverkeer voorkeuren | Digipass App. Kies voor Activeer Digipass App en scan de kleurcode met het nieuwe mobiele apparaat. Voer vervolgens de instructies uit op het scherm.

  • Ik ben mijn BNG Bank Digipass kwijt, wat moet ik doen?

    Neem in geval van verlies/diefstal van de Digipass direct contact op met BNG Bank Klantenservice via 070 - 3750 555 om de Digipass te laten deactiveren. Let op: wij vragen nooit de pincode van jouw BNG Bank Digipass. 

    Het is in dit geval mogelijk om een vervangende Digipass aan te vragen. Om de Digipass te vervangen volg je onderstaande stappen: 

    1. Download het Formulier Digipass (531KB) en kies voor de optie "Aanvraag vervangende Digipass"
    2. Vul het formulier volledig in
    3. Retourneer het getekende formulier vanuit je eigen (zakelijke) e-mailaccount, zoals deze bij BNG Bank bekend is naar klantenservice@bngbank.nl
  • Ik ben mijn BNG Bank Digipass App kwijt, wat moet ik doen?

    Neem in geval van verlies/diefstal van de Digipass App direct contact op met BNG Bank Klantenservice via 070 - 3750 555 om de Digipass App te laten deactiveren. Let op: wij vragen nooit de pincode van jouw BNG Bank Digipass App.

    Wij helpen je graag verder om de Digipass App op een ander mobiel apparaat te activeren!

Staat uw antwoord er niet bij? 
Neem direct contact op met BNG Bank Klantenservice via:

Toegang tot diensten in Mijn BNG Bank

Ontbreken er bepaalde diensten (lees: modulen) in uw dashboard van Mijn BNG Bank? Vraag dan toegang via de beheerder(s) binnen uw organisatie. Klik hier voor meer informatie over alle beschikbare modulen. 

BNG Bank maakt gebruik van cookies voor analyse en het goed functioneren van de website. Klik op accepteren om te sluiten. Lees de privacyverklaring en de cookieverklaring voor meer informatie.

BNG Bank gebruikt cookies voor analyse en voor het goed functioneren van de website. Ook kunnen er cookies van derde partijen worden geplaatst. Hiervoor hebben wij uw toestemming nodig.