Betalingsverkeer
Stappenplan implementatie BNG Betalingsverkeer
1. Insturen van benodigde formulieren naar BNG Bank
- Per gebruiker dient u een
Procuratie Autorisatie Formulier (PAF) in.
Attentie: Dit formulier moet digitaal ingevuld worden. U dient te beschikken over Acrobat Reader versie 7.0 of later. -
Een kopie van een geldig legitimatiebewijs voor iedere opgegeven gebruiker.
- Overeenkomst Online Diensten in tweevoud getekend.
2. Werkplekken geschikt maken voor BNG Betalingsverkeer
- Werkplekken voorzien van een internet browser
- Werkplekken voorzien van een externe verbinding
- Vereist ondersteuning van Javascript, VB-script, (sessie)cookies.
3. Implementatiebezoek BNG Bank
Na ontvangst van alle benodigde formulieren (zie 1) heeft BNG Bank ongeveer 1 week nodig om dit administratief te verwerken. Daarna neemt de verantwoordelijke medewerker contact met u op om een implementatiedatum af te spreken.
4. Programma implementatie
Tijdens het bezoek aan uw organisatie zal BNG Bank de volgende werkzaamheden uitvoeren:
-
Identificatie Klantbeheerder
-
Doornemen taken Klantbeheerder
-
Digipass Klantbeheerder actief zetten
-
Aangevraagde digipass(en) uitgeven aan de gebruiker(s)
-
Digipass(en) gebruiker(s) actief laten zetten door Klantbeheerder
-
Versturen ontvangstbevestigingen naar Klantenservice BNG Bank
-
Instructie hoofdgebruiker(s) over gebruik BNG Betalingsverkeer
Service
Technische vragen over de implementatie, gebruik module(s) en informatie over de implementatiedatum via klantenservice@bngbank.nl of 070 3750 555