Klachtenprocedure

Wij hechten veel waarde aan een sterke en transparante relatie met onze klanten. We willen onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, laat het ons dan weten. Op die manier kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken en onze dienstverlening verbeteren.

Hoe meld u een klacht?

Stuur een e-mail of brief, samen met eventuele documenten of informatie die de klacht verduidelijken, naar:

E-mail

Stuur een e-mail naar klachten@bngbank.nl met daarin uw klacht.

Brief

Stuur een brief naar BNG Bank, eventueel met bijgevoegde kopie├źn van documenten of informatie om de klacht te verduidelijken, naar:

BNG Bank
Afdeling Klantenservice
Antwoordnummer 949
2501 VB Den Haag
(postzegel is niet nodig)

Opvolging van uw klacht

Na het indienen van uw klacht ontvangt u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. We doen ons uiterste best om inhoudelijk zo snel mogelijk te reageren op uw klacht, uiterlijk binnen 6 weken.

Niet tevreden met de oplossing van uw klacht?

Als u niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht of de voorgestelde oplossing, dan kunt u dit per e-mail of brief , voorleggen aan de directie van BNG Bank. Dit betekent dat u de directie van BNG Bank per e-mail of brief laat weten dat u het niet eens bent met het gegeven antwoord op de klacht. Zorg ervoor dat u in het bericht uitlegt waarom u nog niet tevreden bent over de afhandeling en welke oplossing u voorstelt.

Stuur een e-mail of brief, samen met eventuele documenten of informatie die de klacht verduidelijken, naar:

E-mail

klachten@bngbank.nl
Onderwerp: klacht voor directie

Brief

BNG Bank
T.a.v. de Directie
Antwoordnummer 949
2501 VB Den Haag
(Een postzegel is niet nodig)

Wat gebeurt er daarna?

Een ontvangstbevestiging ontvangt u uiterlijk binnen 5 werkdagen. Uw klacht wordt opnieuw onderzocht en het eerdere antwoord wordt door een andere medewerker beoordeeld dan degene die de klacht in behandeling heeft genomen.

Uiterlijk binnen 6 weken ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie. Ontevreden met de reactie van de directie? Bent u van mening dat de klacht niet afdoende is opgelost of afgehandeld door BNG Bank, dan kunt u in beroep gaan bij een bevoegde rechter.

BNG Bank maakt gebruik van cookies voor analyse en het goed functioneren van de website. Klik op accepteren om te sluiten. Lees de privacyverklaring en de cookieverklaring voor meer informatie.

BNG Bank gebruikt cookies voor analyse en voor het goed functioneren van de website. Ook kunnen er cookies van derde partijen worden geplaatst. Hiervoor hebben wij uw toestemming nodig.