BNG Bank wint prijs klanttevredenheid

  • update:  
  •  
Tijdens de Belevingawards 2015 is BNG Bank uitgeroepen tot best presterende organisatie op het gebied van klanttevredenheid in de categorie 'financiele dienstverlening'.

Inhoudsopgave

Contents

Automatic

​BNG Bank hecht veel waarde aan het oordeel van haar klanten. Daarom peilen we elke twee jaar de klanttevredenheid. En die is hoog: klanten waarderen ons gemiddeld met een 8. Daar zijn we vanzelfsprekend trots op!

Duurzame bank met lange historie

Al meer dan 100 jaar zijn we duurzaam in de markt aanwezig om onze klantgroepen te bedienen. Het is bijzonder dat onze klanten dat zien en waarderen.

Dat betekent niet dat we nu achterover leunen. De komende jaren streven we naar nóg tevredener klanten. Dat verdienen ze, gezien het vertrouwen dat ze ons geven.

Trefwoorden: Tags: Klanttevredenheid; Belevingsawards
 

 Content Query