Nieuwe website live
12 februari 2021
Dit brengt een aantal positieve veranderingen voor onze klanten.
Waar voorheen op verschillende plekken moest worden ingelogd om toegang te krijgen tot BNG Betalingsverkeer, het Digitaal Archief, BNG gebruikersbeheer en het Extranet, kan dit nu op één centraal punt binnen het klantportal Mijn BNG Bank. Het extranet komt hiermee te vervallen. Dit betekent voor klanten een erg overzichtelijke en nog veiligere wijze van inloggen. Wij streven hiermee naar een positievere klantervaring bij gebruik van Mijn BNG Bank en de websites.
Voor Mijn BNG Bank, het klantportal van de bank, is bij de introductie een aangepaste huisstijl ontwikkeld. De vormgeving van de websites bngbank.nl en bngbank.com is nu in lijn gebracht met deze huisstijl. Klanten ervaren daardoor geen verschil meer tussen beide omgevingen.
Voor Mijn BNG Bank, het klantportal van de bank, is bij de introductie een aangepaste huisstijl ontwikkeld. De vormgeving van de websites bngbank.nl en bngbank.com is nu in lijn gebracht met deze huisstijl. Klanten ervaren daardoor geen verschil meer tussen beide omgevingen.
Contactpersonen
-
Frederike Versloot, Hoofd Communicatie
Meer informatie